Thursday 6 October 2011

SALAM PERKENALAN

Assalamualaikum, Salam Sejahtera, Salam Perpaduan, Salam Perkenalan dan Salam 1 Malaysia diucapkan kepada para pengunjung maya yang budiman.

Selamat Datang ke Blog SK Terasi yang baru menapak dalam dunia blogger ini. Tentu anda sudah menduga bahawa blog ini dihasilkan oleh blogger yang baru setahun jagung menyusun kata dan mencalit warna dalam dunia penulisan blog. Namun begitu, diandai katakan sudah besar muara Sungai Sadong maka lebih besar lagi harapan di pundak rasa untuk berkongsi tentang rempah ratus asam garam pahit maung kehidupan dunia pendidikan

Maka diringkaskan kata, keberadaan laman blog ini di dunia maya adalah merupakan wasilah yang menjadi tali penghubung di antara kita biarpun cuma kata-kata tanpa suara. Tidak mengapa.Insya Allah semuanya akan mampu dimengertikan. Yang pasti hati sentiasa berbunga basah mendambakan perkongsian ilmu percambahan minda dari pengunjung semua.

Tidak ada hakcipta terpelihara untuk ilmu yang datangnya dari maha Esa.  Bahkan kita dituntut untuk menyebarkan apa yang kita tahu. Maka sebarkanlah apa saja yang anda fikirkan perlu disebarkan. Tidak perlu link kembali atau minta izin.  Apa yang anda baca di sini hanyalah maklumat. Ianya akan menjadi ilmu yang manfaat apabila diamalkan. Dan jika kita sampaikan ilmu yang kita ada kepada orang lain, maka Allah akan menganugerahkan kepada kita ilmu yang belum kita tahu.

Hanya jutaan terima kasih mampu diucapkan sebagai gambaran berbesar hati kerana kesudian kalian mampir ke blog yang serba ringkas ini. Sudi juga kiranya kalau dapat, meninggalkan sepatah dua kata untuk pedoman di hari muka

No comments:

Post a Comment